nelllyyy

Blir ibland som man trodde

Kategori: Allmänt

Dagarna försvinner nu när man går i skolan. Jag var nästan helt säker på att det bara var någon dag sedan jag bloggade senast. Men det var flera dagar sedan. Trodde att de skulle bli dålig uppdatering i och med skolan och jag hade rätt, ändå har jag inte fått så många läxor ännu, så de lär bli ännu sämre. Men ska försöka uppdatera då och då!
I och med detta tänker jag
uppdatera kort vad som hänt de senaste dagarna:
1. Jag har börjat min första hela skolvecka i årkurs 3 i gymnasiet. Känns som jag redan har gått i skolan i en månad, samtidigt som jag trodde att jag bloggade igår?.. Ingen logik i det där!
 
2. Gick min första psykologi a lektion i måndags, och som de verkar nu kommer det vara de mest intressata lektionerna på schemat. Och roligaste. Synd att jag inte känner någon av de som valt den kusen. Verkar desutom vara mest de som går i årkurs 2.
 
3. Sovit över hos farfar, för att slippa få sovmorgon. Det var segt att jag hade glömt laddarsladden till mobilen hemma, men jag klarade mig utan den. Himla skönt faktiskt med mobilfria dagar. Farfar och jag tittade tillsammans på de första avsnittet av "Ung&bortskämd" nu när den nya säsongen börjat. Tror han skrattade mer än vad jag gjorde! Jag tycker mest att de e sorligt och sedan så börjar man fundera på om hur man själv är. Fast jag vet allt att man använder tvättmedel till tvättmaskinen och diskmedel till diskmaskinen. Och tvättar mina egna käder. Så jag behöver nog inte skämas allt för mycket!
 
 Påtal om de programet så verkar den förra säsongen ha haft mer extrema personer, nu verkar de flesta ändå göra de som förväntas av dem. Men man vet ju aldrig vad som händer i de kommande avsnitten! Små konstigt att de där programet sänds i SVT också. Jag sitter liksom och väntar på att reklamen ska börja, då det ju känns som något som sänds i kanal 5 eller tv4.
 
 
Årets delatagare i "ung & bortskämd". Bild från Google.
 

KOMMENTARER:

  • Följ vår resa från tankar till färdigt hus säger:
    2012-08-29 | 17:23:32
    Bloggadress: http://motdromhuset.blogg.se/

    Åhh, jag kommer att följa ung och bortskämd :D

  • Anna säger:
    2012-08-29 | 18:49:31
    Bloggadress: http://annazplace.blogg.se

    Haha jaa
    Jo, jag älskar det:)

Kommentera inlägget här: