nelllyyy

Spontanis

Kategori: Allmänt

Om en vecka exakt idag, och nästan på klockslaget med, så drar spontan handbollen igång igen! Ska bli så grymt kul att spela igen. Otroligt vad jag längtar. Lär bli lite små jobbigt med då jag inte tränat under uppehållet mer än shoppingrundor haha, men jag är så glad. Ska frsöka tänka på det och inte ångesten över skolan osv. Ska försöka leva i nuet och ta saker som de kommer. Men fytusan vad kul de ska bli, får hoppas de andra är lika taggade som jag.
Fotade föresten klart bilderna som jag ska ha fotat till skolan, både den valfria + sista sommaren. Eftersom vi fotar i RAW så tyckte inte min dator om det och ville inte öppna bilderna. Därför slänger jag inte in nåon bild. Hade kanske varit kul med en fin bild tagen av mig, här i bloggen för en gångs skull. Inte bara på mig själv. Får hoppas att de blev lyckade bilder, lika lyckade som de såg ut att vara i kameran, och att jag kan välja ut någon som jag är riktigt nöjd med. Brukar tycka att det är små jobbigt att fota till skolan annars. Men nu bestämde jag mig för att fota det jag vill och hur jag vill. Bara jag är nöjd så tror jag min fotolärare också är det!
 
Bild från Google

KOMMENTARER:

  • Följ vår resa från tankar till färdigt hus säger:
    2012-08-29 | 16:35:57
    Bloggadress: http://motdromhuset.blogg.se/

    Skönt att det drar igång igen :D

    SVAR: Åh, tusen tack :D

Kommentera inlägget här: