nelllyyy

INTE EN JÄVEL SOM LÄSER ÄNDÅ!!!!!!!!!!!

Kategori: Allmänt

Jag fattar inte vad som är fel. Är jag sjuk? Är detta en del av tonåren? Är detta resultatet av barndomen? Är jag kall? Är jag varm? Är jag den jag är? Vem vill jag vara? Vem vill andra att jag ska vara.


Mitt huvudsprängs snart. Vill att de exploderar så de blir lungt någon gång. DET SLUTAR JU ALDRIG.
 
 
Hur många månader ska de vara så här? upp ner, upp ner, upp ner... negativ, negativ, negativ, negativ.
 
Orklös även om jag sover.
Negativ var jag än är.
Ignorerad av folk vart jag än är.

SKA JAG BEHÖVA ÄNDRA PÅ MIG?
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
 
Hur ska jag vara då, berätta de för fan!!!!!!!!!!!! SE MIG!!!!!!!!!!!! 
 
OCH DE FRÄMSTA: Funka då jävla hjärna!!!!!!! Vad fan e de för fel på dig????!!!!! MIG???!!!!!
 
Jag är ju helt normal enligt psykologer. Ja aningen de eller så skrattar de åt mig. FAN JÄVLA SKIT PSYKOLOGER HUR FAN FÅR NI JOBB. FAN ALLA JÄVLA MÄNNISKOR SOM BARA TÄNKER PÅ SIG SJÄLVA. FAN JÄVLA SAMHÄLLE SOM ÄR SÅ JÄVLA SEXISTISKT. FAN JÄVLA SAMHÄLLE SOM ÄR MÄNNISKORNA I DE. UTAN DE ÄR DE INGE JÄVLA SAMHÄLLE, SÅ SLUTA SYLL PÅ JÄVLA SAMHÄLLET. FAN ALLA SOM ÄR FRÄMLINGS FIENTLIGA, HUR SMARTA ÄR NI? FAN ALLA OSMARTA JÄVLA MÄNNISKOR.
 
 
FAN MIG SJÄLV SOM ÄR SÅ JÄVLA KOKAD SOM INTE FATTAR HUR FOLK TÄNKER.

KOMMENTARER:

  • Mattias säger:
    2013-01-02 | 00:18:25

    Du är fin och perfekt som du är <3 det är din omgivning som får ändra sig <3

    Du ska veta att jag finns för dig alltid och i alla lägen <3

Kommentera inlägget här: