nelllyyy

Inte mycket sömn

Kategori: Allmänt

Såhär är det, jag åkte till festen med en tjejkompis. Vi mötte upp han som bjudit in mig och när vi kom fram till festen så såg jag att det bara var killar ifrån gammla handbollslaget där, alltså det som är jämngammla med vårat lag. (Dock har båda lagen lagts ned nu). Så det var ju kul att känna alla mer eller mindre. Lite jobbigt också om man gör bort sig. Sedan kom det endel tjejer som killarna kände.
Blev så att jag var lite av en "psykolog", lite deep talk sådär. Tänker inte gå in mer på det men det är förvånande hur öppna vissa blir att prata om saker när det druckit lite. Jag med för den delen.
 
I helhet så var det en kul fest, inte så mycket dans men mycket prat istället. Vilket är mycket trevligt det med. Lite små ångest över att jag var lite jobbig eller konstig men det verkar inte som de med de jag har pratat med nu i efterhand. Tror inte man ska tänka så mycket på det då alla har fullt upp med att tänka på sig själva, man blir ju alla lite annorlunda. Jag var bara väldigt pratglad så tror inte jag ska bekymra mig så mycket över det! Om de inte velat prata hade de ju gått där ifrån.
Nog om det. Kom hem tidigt imorse och var dödstrött och huvudet dunkade, sov en bit in på dagen, sedan mådde jag bra och de gör jag nu med. Lite trött då jag inte sov så många timmar men de blir ju så.
Nu blir det nog att se en film eller ringa en kompis först.

KOMMENTARER:

  • ANGELICA.BLOGG.SE ♥ säger:
    2012-08-04 | 22:04:05
    Bloggadress: http://angelica.blogg.se

    Ibland kan det vara riktigt tråkigt att känna alla på en fest, men ibland är det kul och mer avslappnat om man känner alla :)

Kommentera inlägget här: