nelllyyy

Lite bättre os

Kategori: Allmänt

Tycker det är riktigt kul att os dragit igång! Såg handbollen idag, Sverige - Danmark. Danmark vann tyvärr, men matchen var spännande och det var jämt tills bara några minuter kvar. Spelet var periodsvis bra men de känndes som att de tappa i slutet och målvakten gjorde inget bra jobb, räddade ändast 22%. En usel siffra för ett lag som är i os om jag får säga vad jag tycker. Får hoppas att det kanske var os nerver som spökar och att det blir lättare nästa match. Sen var det ju en spelare som skadade sig, och även om man ska spela vidare som vanligt så vet jag att spelat kan påverkaas av det. Även fast de är elitspelare så har det ju fortfarande människor liksom. Inte så lätt att ha fullt fokus på spelet när en kompis är påväg till sjukhuset med skadad fot.
Vore tråkigt om de åker ut redan i gruppspelet så jag hoppas verkligen att de kommer igång. Det återstår att se.

För övrigt så tycker jag mycket bättre om sommar os än vinter os, just pga att det är handboll med. Sedan så känns det är flera olika sporter också. Vinter os känns som det till största delen är skidor. Men som sagt så beror det nog mest på att jag älskar handboll.
 
 
 
Bilder från Google

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: