nelllyyy

Hinner med mer om man går upp tidigt

Kategori: Allmänt

Det är galet hur mycket mer man hinner med på en dag om man går upp tidigt. Tänk på lägret när vi gick upp 8.30 hann man med så himmla mycket. Det var mest roliga saker också. När man går i skolan går man ju upp samma tid eller tidigare, men då känns de inte som man hinner med lika mycket. Säkert just för att de inte är så jätte kul att gå i skolan. Mindre kul än att vara på lägerhelt helt klart! Så det gjorde absolut inget att vi gick upp tidigt!

Har börjat gå upp senare nu när jag är hemma. Standard på sommarlovet för min del. Om man inte planerat något där man behöver gå upp tidigt så vaknar jag aldrig tidigare än 10.
Packat upp väskorna redan, de jag hade med till lägret. Tvättmaskinen jobbar för fullt just nu. Framgång för mig att redan packat upp, då jag alltid brukar vänta ett par veckor innan jag en börjar med det. Skönt att ha de gjort!




Bild från Google
Kommentera inlägget här: