nelllyyy

Helgen i korthet

Kategori: Allmänt

Fredag: Efter skolan åker jag hem och slappar, bakar kolakakor och degar.
 
Lördag: Två av mina vänner ringer mig medans jag fikar med mamma i köket ca kl 16.00. (Mobilen: destination mitt rum). Och eftersom vi har det trevligt ensama hemma bara hon och jag så tittar jag inte på mobilen försen klockan ca 17.50.
Ringer upp en av dem och så vill hon att jag ska dra dit Kollar snabbt tågen som bara går varanan timme och ser att de går ett tåg 18.44 och de tar ungefär 25 min att få skjuts till tåget.Klockan har hunnit bli 18 och jag har jätte brottom att byta om från hemmamys kläder och packa väskan för att kunna träna dagen efter. Hinner alltså planera, packa fixa mig på 15 min! Riktigt bra.
Jag åkte alltså till henne och ja, kvällen natten bjöd på allt och inget. Mest inget haha, men de lilla kan också vara enormt roligt också! För att inte dra upp alla detaljer (åkte buss i onödan bla..) kan man säga att vi mest chillkrökade smått hemma hos min kompis.
 
Söndag: Städar, pluggar lite med henne jag sov hos, åker till en annan kompis och drar sedan med henne och hennes kille  till träningen. Alltså spontanhandbollen. Riktigt kul måste jag säga, då de har kommit till lite fler nytt folk.
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: