nelllyyy

Skolan

Kategori: Allmänt

Tänkte att det kunde vara kul att lägga upp några bilder för en gångs skull. Eftersom det har varit så mycket texter jag skrivit så kanske bloggen blir lite roligare med en bildbomb.
Eftersom jag just nu sitter i skolan och min lärare är sjuk och det endast är jag och två till här, så kan jag passa på att lägga upp lite bilder som jag tidigare tagit med camen här i skolan. 
(Även om jag ska maila till praktikplats, så hinner jag ju med detta också)
 
1. Just nu:
Har på mig en av ringarna vi fick på maskrosbarnlägret i sommras, på just detta står det:
"Änglar finns, du är en"

2.
Musik i öronen, just nu: Free Fallin'.
 
3.
 
4. För någon vecka sedan tror jag, när vi lekte med camen och skelade. Eftersom vi tydligen kunde de alla tre!
Titta på henne till vänster. Så himla söt på denna bilden! Ler varje gång jag ser den :)
5.
 
6.
 
7.  När vi hade plojfoto för någon månad sedan, jag var batgirl.
 
8.
Hade eyliner på mig på plojfotot, vet inte om de syns. Brukar inte ha de annars.
 
9.
In löööv. Notera våran fotolärare suddigt i bakrunden i dörröppningen.. xD Linslus!
 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: