nelllyyy

Det här med att blogga

Kategori: Allmänt

Det här med att blogga kommer nog aldrig bli min grej. (Har nog skrivit detta ett x antal gånger nu) men det är kul ibland om man har något kul att skriva eller något jobbigt som hänt som kan vara skönt att skriva av sig. Eller bara få ut allt på en gång och då blir de en mix av allt.
Just nu är jag full med kärlek, men jag vet inte varför. Kanske för att det är maskrosbarnläger snart, påsklovsläger. Kan också vara för att jag lyssnar på Auburn- "Perfect two". Lite av båda. Känner just nu också att det kanske finns den där killen som man aldrig kommer sluta gilla. Han som man även när man är gift tänker tillbaka på och aldrig riktigt kommer glömma. På gott och ont. Han den där killen som jag gick med i högstadiet.
 
Anyways, tänkte fortsätta på den där listan. Är inte så bra på att följa längre projekt utan vill börja med något och göra klart de på en gång oftast. Så detta är lite av en utmaning och jag tror att det är en bra sak att öva på.
 
2: A song you like with a number in the title
 
999 - Kent
 
Motivering: Jag gillar låten och Kent mycket i allmänhet. Men just den låten påminner mig om att de finns mycket i livet man kanske känner att man ångrar, och inte borde gjort, kanske skäms för. Men de finns mycket värre saker man kan göra. Den låten påminner mig om att fokusera på det positiva istället för det negativa. Och att vara nöjd med de man åstakommer och försök känna sig nöjd med tillvaron. Eftersom att man mår mycket bättre av det istället för att vara negativ, se allt det negativa och grubbla på saker som inte är nödvändigt.
Kommentera inlägget här: