nelllyyy

Energin är låg

Kategori: Allmänt

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Han (pappa) manipulerar mig och vill att jag ska må dåligt.
 
Det har aldrig varit så här extremt förut. Jag tror att de är för att han behöver en ny att ösa över hans skit på nu när min storebror bytt nr och han nog insett att han inte läser hans sms..
Så nu letar han fel på mig och försöker få mig att känna skuld för att han mår dåligt, att de är jag som orsakat att han har whiplash skada och är bipolär..
 
Förstof mig inte på min bror riktigt. Men nu börjar jag verkligen göra de. Pappa är inte vettig. Går knappt att kalla honom för förälder längre då han anser att jag ska ta hand om honom.. så sjukt.
 
Orkar inte skriva om allt här, men han har bland massa annat, bett mig att be om pengar från maskrosbarn så att han kan resa till ett land där de finns självmordklinik.. Hur stört är det inte att skriva de till sin 17 åriga dotter?
 
Du håller på att förlora mig helt.
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: