nelllyyy

Try

Kategori: Allmänt

Varför bry sig egentligen, det som hände på ny år, är de en så stor grej?
Jag minns att jag tänkte en lös tanke nån vecka innan, att om jag inte höll mitt löfte så skulle de inte bli så mycket fokus på det. För då slipper jag tänka på det.
Kan knappt fatta att jag skriver de här. Men jag var nog mest rädd för vad som skulle hända. Jag mådde dåligt, hade ångest, men varför? Och till vilken nytta?
Jag kommer inte göra om det. Eller typ bli tvärt om vad jag bestämt. Men saker händer och om jag mår bra så är det bra. Väldigt tur att de slutade som det slutade. Tänk om de hade blivit en 2009 i repris? Eller något värre?
Jag mår bra nu, det gör inget att de som hände hände, utan nu vet du hur de kändes och kan fokusera på annat. Men snälla gör inte om det. Inte på de sättet. Men om du gillar någon så behöver du inte vara rädd för att han ska lämna dig. Eller hur? Du vet ju att de du varit på g med lämnat dig antagligen pga det? Tänk inte "tänk om" utan att de försvann ut ditt liv har hänt och skulle ha hänt antagligen ändå.
 
 
Du är en bra person Nelly oavsätt vad. Försök att inse det. Sluta vara så negativ och hård mot dig själv.
Kommentera inlägget här: