nelllyyy

Popaganda

Kategori: Allmänt

Jag kommer bränna dig, som du aldrig brännt dig, om du leker med mig
Det kommer aldrig vara över för mig
 

HÅKAN HELLSTRÖM!
Så stavas det. Så jävla grym, Vilken scennärvaro, kontakt med publiken och ödmjukhet. Efter att ha jobbat som volontär på fredagen på kväll/natten , stått backstage och hållit koll på en gate där ingen obehörig får passera, (vilket ingen försökte utom en som ville samla pantburkar) och på dagen på lördagen, där jag vaktade handikapsrampen och hjälpte rullstolsbundna upp på rampen (varv 2 av 3 klarade sig själva både upp och ner) lyssnat på musik jag inte alls tyckt om, stått upp i ett X antal timmar, frysigt, tänkt på att om det verkligen är värt det här för en enda spelning.. Ja, alla dessa tankar och upplevelser är som bortblåsta efter 3 låtar av Håkan på den stora Popaganda scenen. Tillsammans med all fantastisk publik som kan varenda textrad. Få gånger jag verkligen släpper allt och lever i nuet. Men det gjorde jag igår, allt som fanns i mitt huvud var håkan, håkan och håkan. Olika känslor han skapar genom hans texter och känsla att förmedla dem.
De bästa låtarna live var: Det kommer aldrig vara över för mig, Kom igen lena, Känn ingen sorg för mig göteborg för att alla hoppade och dansade, var så lyckliga och de syntes att även håkan såg det.
 
Vill uppleva allt igen och igen. Vilken fantastisk sommar och speciellt musiksommar jag har haft!
 
Green day, Thåström, Johnossi och Håkan Hellström. Så jävla grymt.
Kommentera inlägget här: