nelllyyy

Lägenheten

Kategori: Allmänt

Pang boom krasch
 
Den senaste tiden i mitt liv har varit jobbig. Mycket kännslor och tankar som kommit och gått och kommit tillbaka igen. Vridit och vänt på saker i mitt huvud, konsekvenser av det ena och det andra.. Kort sagt en enda röra.

Anledningen är att jag bestämde mig för att flytta hemmifrån, flytta ifrån mina föräldrar för att kunna må bra och starta ett eget liv. Jag mådde inte bra av att bo med dem, men jag kommer inte må bra av att bo utan dem heller ett tag. Det tar ett tag att smälta vissa saker, som att tex få höra:
"Jag kommer tröst supa, för jag ser ingen anledning till att inte göra det längre"
Och man vet att det var pga mig som han inte drack. Även om det inte är mitt fel, utan hans egna val i livet, så är han bra på att få mig att känna att det är mitt fel och det kommer ta ett tag att få mig att inte tänka så. Och att inte tycka synd om min lillebror som är kvar där... Ja en hel del tänkar är det och jag får ont i magen av att tänka på det. När han varit nogran med att prenta in i mitt huvud att jag är egoistisk som gör detta, att jag är dum i huvudet och en världelös dotter.. För att sedan andra dagen låtsats som att vi är en perfekt familj och att han förstår att jag flyttar.. Det är så jävla knas allt. Och att jag ändå fortfarande har tankarna där fast jag nu bor över 2 timmar från dem.
 
Nog om detta. Kan skriva om det i evigheter. Då skojar jag inte.
Här är i alla fall ett par suddiga bilder från lägenheten där jag bor, bara lite sneak peaks som jag tog första natten  jag sov här innan jag tog hit alla flyttlådor. Kommer kanske fler bilder när jag fixat i ordning, men här e två i alla fall:
 
Den inglasade ballkongen
 
 
Sängen
 
 
 
Kommentera inlägget här: