nelllyyy

Slänger upp en till

Kategori: Allmänt

Eftersom jag känner mig skrivglad och kommit igång med detta (och kom på en bra låt) så tänker jag slänga upp även nummer 3 på listan.
 
3: A song that reminds you of summertime
 
Dansa pausa - Panetoz
 
Motivering: Först var denna låten så underbar, full med kärlek efter maskrosbarnlägret i sommras (2012). Vi dansade allihoppa till den flera gånger och mitt hjärta fylldes med glädje och kärlek och alla minnen bubblade fram. Sedan blev den så otroligt sönderspelad att jag aldrig trodde att jag ville höra den igen. Efter att den blev "normal" efter att ha lyssnat på den hemma i rummet utan all kärlek omkring. Men nu efter en paus, så älskar jag låten igen och jag får ett leende på läpparna.
 
Så mycket minnen och kärlek. Jag hoppas det blir en ny låt för det nya lägret i år. Och att detta lägret blir lika grymt - till och med grymmare!

KOMMENTARER:

  • FlizanLizan säger:
    2013-03-31 | 18:23:16
    Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se

    sv: visst e han bra :D
    haha okej vad bra att allt e bra jora allt e najs med mig :D

  • elin säger:
    2013-04-10 | 21:16:42
    Bloggadress: http://elinpalm.devote.se

    åh dansa pausa kan man aldrig stå still till, underbar låt :D

    SV: Ja jag hälsade på Johan för något år sedan och då hade han något samarbete med ett gammalt band och hans mamma sa att skivan skulle släppas till hösten det året. Tror det var för ungefär tre år sedan och har inte hört något om skivan eller något sen dess :(

Kommentera inlägget här: