nelllyyy

Gå och lägga mig och inte vakna igen

Kategori: Allmänt

ORKAR INTE MER.
 
Ska bli som alla andra ungefär 98% av världens, i alla fall Sveriges befolkning.
Egoistiska, jävla idioter som bara tänker på hur de själva ska må bra.
 
De är så jävla enegikrävanade att bry sig om folk som inte bryr sig ett jävla dugg tillbaka!!!
VARFÖR BRYR JAG MIG OM EGOISTISKA JÄVLA "VÄNNER" & "FAMILJMEDLEMMAR" FÖR?!
 
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
 
Mår så jävla dåligt att att tänka såhär också, jag vill inte bli ett hjärtlös jävla freak. Jag vill bry mig, vara omtänksam däga fina ord, men vill fan inte få skit för de!
 
HUR kan man klaga på någon som bryr sig om någon, som min kompis som är sur för att jag bryr mig om en hon känner, de finns så jävla lite folk som gör de så VARFÖR?????!!!
 
 
Jävlahelvetesjävlafansjävlaskit!
 
VARFÖR FINNS DE INGEN SOM TÄNKER SOM JAG - Passa inte in någonstans!!!
 
Bryr jag mig för så blir jag för klängig, bryr jag mig inte så finns de ingen som bryr sig om mig!!!
 
 
FUCK DE HÄR, jävla otrevliga jävla Nelly, helevetes jävla negativa Nelly varför är du så jävla negativ för???????? Höller jag på att bli som min jävla helvetes far????????????
 
 
Kommentera inlägget här: