nelllyyy

Galna nyårsnaglar

Kategori: Allmänt

Jobbar på en försenad julklapp till en kompis. Det är en fotobok med över 100 sidor med bilder från våra år som kompisar. Vilket är en hel del år nu. Även om det är långt ifrån alla bilder som finns så blev den massa sidor. Vissa bilder förstördes pga vårat externa modem här hemma gick sönder osv.
 
När jag gjorde framsidan av  boken super glittrig (syns dåligt på bilden men den glittrar som tusan över hela) så kom jag att tänka på "kaviar" nagelack och kom på den briljanta iden - att måla genomskinligt nagelack och sedan strö glitter på! Hade bara ett genomskinligt topplack så tog ett glitternagelack under och strödde en massa rött glitter ovan på. Glittrar som in i norden i vilket fall, och nu hoppas jag att de håller fram till nyår på måndag.
 
Imorrgon ska jag kika på klänning till nyårsfesten hos en kompis. Hittar jag inte någon blir det mina nya lila byxor och en guld randig topp.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Ursäkta min "varit-hemma-hela-dagen frisyr" på dessabilder. Inte den vackraste!
 
Kommentera inlägget här: