nelllyyy

Kärlek till de bästa

Kategori: Allmänt

Hade en så kallad ledar dejt idag med Petra som är volontär på maskrosbarn. Hur snäll och fin tjej som helst. Ledar dejt är ungefär som arbetsgruppen jag går på fast de blir mer fokuserat på mig eftersom jag är ensam med en ledare.
 
Efter samtalet så kom hon på att jag skulle få min julklapp. Vadå julklapp? Trodde bara de som kom på lägret skulle få det. Men så var de tydligen och jag älskar inslagningen så blev hur glad som helst.
Tack för att ni visar mig så mycket kärlek! Att också ge presenter är verkligen inte nödvändigt. Hade räckt med ett fint julkort eller bara en stor varm kram.
De gör så mycket för oss ungdomar och jag önskar de verkligen känner hur mycket jag uppskattar dem.
 
Fick mig att må bättre idag. Behöver verkligen dem.
 

Kärlek till Maskrosbarn!
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: