nelllyyy

Ett extra hjärtslag

Kategori: Allmänt

K:
Hej Nelly! Vad kul att höra från dig!
Jag mår toppen, nästan lika bra som under lägret, men den känslan är svår att nå upp till
Jag har tyvärr inte kunnat få ledigt från jobbet, så istället för att ha det fantastiskt och fint med er har det behövts slitas på arbetet..
Du hade det garanterat fantastiskt ändå och jag hoppas att vi ses i sommar igen, om inte tidigare! :)
Kram!
 

En av världens bästa människor jag träffat någonsin. Så himla snäll och omtänksam. Ett annat maskrosbarn, en ungdoms ledare. I sommras träffade jag dig och du har gjort ett intryck som består.
Saknar dig så in i norden! Vill träffa dig nu, nu nu! Kommer vi inte ses i sommar kommer jag flyga till frankrike för att träffa dig. Du betyder. Jag vet att du inte läser det här, och jag har inte svarat ännu på ditt Facebook meddelande. Men jag ska klura på det över natten och smälta att du entligen har svarat.
Sedan ska jag ge ett lika fint svar tillbaka.
 
Detta gjorde min dag,
Något så lite kan betyda så mycket.
 
 

KOMMENTARER:

  • ANGELICA.BLOGG.SE säger:
    2012-11-08 | 22:42:20
    Bloggadress: http://angelica.blogg.se

    Såå fint med sådana människor :D

  • Aili säger:
    2012-11-10 | 21:47:05
    Bloggadress: http://ailicherp.blogspot.se

    Verkar som en RIKTIGT schysst person...

    Sv: Tack för kommentaren! Du använder din blogg exakt som jag använder min! :D

Kommentera inlägget här: