nelllyyy

Tillbaka!

Kategori: Allmänt

Som jag skrev i det senaste inlägget så har jag varit på läger hela höstlovet. Och eftersom att jag inte sov så mycket så kände jag att jag behövde en veckas ledighet efter lovet.
Nej, inte riktigt så, utan jag blev sjuk på det sista lägret, hade säkerligen feber och halsont men jag kämpade på och hade de kul på lägret de 3 dagarna som de var. Men jag var helt död när jag tillsut kom hem och blev helt enkelt hemma hela denna veckan. Har inte haft någon röst förens i förrgår och kunde andas igen genom näsan först idag.
 
Eftersom jag mår bättre idag hade jag tänkt gå till skolan imorgon fredag. Men nä, min lärare är tydligen sjuk och sa åt mig att krya på mig ännu mer och komma på måndag. Säger inte direkt emot de belsutet!
 
Jag vet att jag skrev att jag skulle skiva om lägrerna här på bloggen. Men som sagt så blev jag sjuk och har inte orkar. Ska försöka hinna med det. Har redan skrivit om maskrosbarnlägret i en dagbok men har inte skrivit om alla helgona så det kanske kan vara kul för mig att ha nedskrivet.
 
 
Kommentera inlägget här: