nelllyyy

-

Kategori: Allmänt

Jävla skit råkade klicka bort och allt försvann. Varför står de "sparat" när de inte alls sparar.
 
Jag behöver endast de som bränts fast
gått in i hjärtat känns i varje hjärtklapp
 

Är starkare än vad jag tror. Men kroppen säger ibland stopp. Jag har hunnit med massa den senaste veckan. Trodde jag skulle må bra av det. Jag vet ärligt talat inte vad jag mår bra av. Allt är som i en grå dimma. Om någon frågar säger jag bra fast de inte är bra. Orkar inte prata med någon som inte vill lyssna.Som ändå inte kommer ihåg vad man sagt. Ingen bryr sig. Varför ska jag lyssna när de aldrig lyssnar. Jag är för snäll.
Varför är jag inte glad? Varför är jag inte lika nonchalant som alla andra?
Vill bara sova sova sova bort från allt.
 
De jag hunnit med kortfattat:
- (Onsdag) Var på arbetsgrupp igen. Träffa andra gruppledaren, de var kul att träffa henne.
- (Torsdag) Insparksfest för min kompis skola.
- (Torsdag) "Sov" i en husvagn med 8 personer, med jacka ändå frös jag så jag skakade.
- (Fredag) Var i skolan bara en halvtimme försent, kvart i 9 utan att ha sovit. Jobbade klart med fotot ändå.
- (Fredag) Träffade en kompis jag inte träffat på jätte länge. Syskonen hade blivit så himla stora.
- (Lördag) Fest med en klasskompis.
- (Stort sett alla dagar) Gråtit. Kan börja gråta hejdlöst bara så där.
 
 
Kommentera inlägget här: