nelllyyy

Hur bra?

Kategori: Allmänt

Har nu äntligen fotat lite till läxan som vi fick idag till imorgon. Nu och nu stämmer faktiskt inte, då jag pratade i telefon någon timme nyss med en vän. Men ändå ganska nyss. Vi brukar i alla fall ha 3-4 dagar på oss så kan hinner tänka lite, men nej inte denna vecka då fotoläraren var sjuk. Himla tur att jag redan skrivit ut fotomässan bilden annars hade jag blivit riktigt irriterad.
 
Hade inget att göra i skolan då jag gillar att fota läxor hemma, så var istället grymt effektiv och besvarade några frågor som vi fått av psykologi läraren, samt bestämde mig för vilken psykisk störning jag ska fördjupa mig om. Det blev ätstörningar och tänker nog fokusera på anorexia. Men vi får se hur de blir. Trött som attan nu som vanligt får jag nästan säga. Och inte får jag sova på lovet heller alltså verkligen sova ut då jag ska på två läger som ligger över hela, (Maskrosbarn & Allahelgona med kyrkan) så kommer vara lika trött när jag ska tillbaka till skolan.
 
Äsch, sådant får man ta! Har ju ändå praktik bara så har bara de och psykologi så de är nog ganska chill, lär ju inte få någon plats då jag i stort sett har imorgon på mig då lovet går bort, så får bli att vara i skolan och redigera helt enkelt.
 
 
 
 
Bild från Google
 
Kommentera inlägget här: