nelllyyy

Listan för 2012

Kategori: Allmänt

ÅRET

Hur har året 2012 varit för dig? Väldigt upp och ner. Haft höga toppar och djupa dalar.

Bättre än förra året? 2011 hade jag inte maskrosbarn, därför blir 2012 de bättre året.

Har du träffat några nya vänner? Ja

Något du aldrig kommer glömma från 2012? Maskrosbarnlägret i sommras, alla minnen därifrån.

Har du flyttat under året 2012? Nej

Har du hittat en ny låt som du älskar? Jo det har jag och hunnit ogilla den igen. Ändras hela tiden.

Har du druckit alkohol? Ja

Har du rökt? Ja men bara på fest

Har du kysst en främling? Beror på vad som anses som främling.

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2012? Inte varit kär så djupt i alla fall, rätt skönt.

Har du varit kär? Små kär..

Har du sagt jag älskar dig till någon? Jag tror inte de. Som vän i så fall.

Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja eller skrivit i alla fall

Har du strulat med någon under året? Ja

Har du haft ett hemligt förhållande? Nej

SORG & HÄMND

Har någon i din närhet tagit självmord? Nej

Har någon i din släkt avlidit? Nej ingen nära släkting i alla fall

Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nej

Har du varit med i slagsmål? Nej

Personligt

Är det någonting du ångrar med 2012? Jo kanske men de är onödigt att ångra, går ändå inte få de ogjort

Isåfall vad? Hångla med "fel"

Har du skämt ut dig? Har jag säkert

Har du ljugit för en vän? Inte med flit i så fall. Försöker alltid vara ärlig.

Har du varit ute en hel natt? Ja.. tänkte jag skriva men nej nu när jag tänker efter.

Har du blivit tagen av polisen? Nej

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja

Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Ja

SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? Tumba Gymnasium

Har någon varit elak mot dig i skolan? Nejdå

Hatar du någon i din skola? En lärare, fast hata e starkt ord..

Har du gjort något framsteg? Ja det tycker jag, blivit mer öppen med familjesvårigheter å så.

Har du haft alla rätt på ett prov? Det tror jag..?

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? Ja men den frågan har redan ställts väl?

Har du förlorat en vän? Nej

Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Hoppar fram å tbx men inte jätte nära sådär

Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej

Har du ljugit för en bästavän? Nej

Kommentera inlägget här: