nelllyyy

Halli Hallå

Kategori: Allmänt

Så taggad på livet just nu! Med 2 veckor kvar av skolan innan det är studenten, har vi knappt inget kvar att göra i skolan. Vilket känns skönt men overkligt. Det är snart över! Fantastiskt att åren har gått så fort och att jag har så fina betyg och är nöjd med de jag presterat.
 
Efter skolan väntas en hel del skoj för mig, och det kommer kännas så otroligt tomt att inte ha något att längta till sedan. Den bästa biten, som jag nog skrivit om flera gånger redan, är längtan innan något händer. Det jag ska göra efter studenten och allt vad det innebär:
 
Juni
16-19 Polen - Intensiv resa med kyrkans unga
 
25-29 - Peace & Love festivalen - Jobba som volentär med ett par fina vänner(ca. vet inte om jag ska jobba innan festivalen börjar, inte fått schema ännu som skickas ut när som isåfall blir det 24-30)
 
 
Juli
1-11 - Maskrosbarn läger - Mitt sista långa läger med de underbaraste
 
13-22 - Taizé - Härligt läger i Frankrike med min bästa vän, kommer bli jättekul att lära känna så mycket nytt folk från hela världen!
 
 
Augusti
8-10 Handbollsläger på Gotland- Ja, du läste helt rätt! Efter ett år med dålig uppslutning på spontanhandbollen så har vi startat ett A-lag i Gnesta, ett herrlag (P94-95) med 2 tjejer. Ska bli kul att få börja träna oftare igen! 2 ggr i veckan + matcher! (Har dock inte bestämt om jag ska spela matcher men träna ska jag!)
 

KOMMENTARER:

  • elin säger:
    2013-05-24 | 17:50:35
    Bloggadress: http://elinpalm.devote.se

    Åh låter helt underbart! Håller tummarna för att Johan är på P&L ;)
    Sv: ja :) jag hade bal förra året, bara testade balklänningar ;) går i ettan!

Kommentera inlägget här: