nelllyyy

What a week

Kategori: Allmänt

Har hunnit med så himmla mycket denna vecka. Knappt varit hemma alls! Vilket är skönt men ibland behöver man sova också ^^, vilket det inte blivit så mycket av. Valborg, filmmys, mösspåtagning + utgång. Känner verkligen att studenten är nära och det är svårt att fokusera på det sista som ska göras i skolan.
 
Juste, jag har hunnit med att färga håret också. Köpt mina första cigg och gått på krogen som jag skrev innan. krogen var verkligen inget speciellt utan mer obehagligt med äldre män som kommer fram och hälsar. Brr.
I morgon ska jag på en studentskiva, så blir utgång igen, då blir det förhoppningsvis mycket roligare! :)
 
Förra helgen fyllde jag desutom 18 år! Hur kunde jag glömma det? Antagligen för att det känns så länge sedan efter denna fullspäckade vecka.
Så himmla nice att vara vuxen och ta eget ansvar, vilket jag är van vid, men nu kan inte föräldrarna stoppa mig att göra något. Mitt liv och mina drömmar. Wunderbar ^^
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: