nelllyyy

New

Kategori: Allmänt

Jag har ju ännu inte avslutat den förra listan. Men sedan så hittade jag denna och tänkte att jag vill börja med den också. Sjukt omotiverande av mig att inte bara skriva fritt.. Fast med en lista så känns de som att man kommer på saker att skriva om som man annars inte tänker på. Så blir de även mer koncentrerat även om jag inte är helt säker på om jag brukar sväva ut så mycket i mina inlägg eller om detta blir ett av de första. Känns som jag är så virrig ibland och att jag tänker för mycket. Ibland tänker jag för mycket och ibland för lite. Så är väl det för alla ibland antar jag.
I alla fall, listan var det, här e den nya:
 
Dag 1 - Om mig själv 
Dag 2 - Mina föräldrar 
Dag 3 - Vad är kärlek 
Dag 4 - Min bästa vän 
Dag 5 - Ett ögonblick 
Dag 6 - Mina syskon 
Dag 7 - Mina drömmar 
Dag 8 - Mitt favoritminne 
Dag 9 - Min favoritfödelsedag 
Dag 10 - Detta ångrar jag 
Dag 11 - Ett annat ögonblick 
Dag 12 - Det här upprör mig 
Dag 13 - Det här får mig att må bättre 
Dag 14 - Det här får mig att gråta 
Dag 15 - Mina rädslor 
Dag 16 - Min favoritplats 
Dag 17 - Det här saknar jag 
Dag 18 - Mitt självförtroende
 
Och jäklar säger jag nu, känner att jag inte alls vill börja idag. Ska upp rätt tidigt till arbetsförmedlingen och sen har jag en fullspäckad helg framför mig. Antar att jag åter kommer om detta (både listan och helgen)

Godnatt!
Kommentera inlägget här: